Διαχείριση του εργασιακού στρες εν μέσω πανδημίας και Χριστουγέννων

Η περίοδος αυτή αναμφισβήτητα ευνοεί και την αύξηση του εργασιακού στρες.

Για πρώτη φορά στον αιώνα υπήρξε καραντίνα και συνέχιση των εργασιών που ειδικά στην εστίαση αποτελεί ένα “εκρηκτικό μίγμα”.

Αυτή η απότομη μετάβαση δημιούργησε επιπλέον άγχος. Καθώς οι γιορτές ασκούν επιπλέον άγχος σε ιδιοκτήτες και εργαζόμενους της εστίασης καλό είναι να έχουμε υπόψιν μας τα εξής:

  • Το νερό βοηθά πολύ στην απομάκρυνση των τοξινών.
  • Η διατροφή θα πρέπει να είναι πλούσια σε προϊόντα ολικής άλεσης, όσπρια, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, ελαιόλαδο και ξηρούς καρπούς που δρουν κατά του στρες.
  • Να γυμνάζουμε το σώμα όσο συχνότερα μπορούμε για τη μείωση του αισθήματος της μελαγχολίας και της απογοήτευσης.
  • Να μην παραμελούμε το περπάτημα σε κάποιο αλσύλλιο που βοηθά την ψυχική μας υγεία.
  • Ο δημιουργικός στοχασμός για το όραμα μας για το μέλλον, όταν οι συνθήκες θα είναι καλύτερες, είναι επίσης από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους ελέγχου του στρες.
  • Ο θετικός τρόπος σκέψης και συμπεριφοράς, αποδεχόμενοι τα καινούργια δεδομένα εστιάζοντας στην εξεύρεση λύσης, χωρίς να εστιαζόμαστε στο πρόβλημα. 
  • Η επικοινωνία με άλλους ανθρώπους και η συναναστροφή με καλοσύνη και αλληλεγγύη, έστω και τηλεφωνικά, ή μέσω διαδικτύου  λειτουργεί ευεργετικά.
  • Η οργάνωση των δραστηριοτήτων που αφορούν τη δουλειά, θέτοντας προτεραιότητες ωφελεί. 
  • Να μην ξεχνάμε να γελάμε. Το γέλιο όχι μόνο μειώνει τα επίπεδα του στρες, αλλά συμβάλει και στη γενικότερη υγεία του οργανισμού.
  • Μην ξεχάσουμε, τέλος, να θέσουμε τους στόχους μας για το νέο έτος, όπως και κάθε χρόνο.