Food Photography: τεχνικές και τρόποι φωτογράφισης φαγητού.

Η φωτογραφία φαγητού είναι ένα νέο είδος φωτογραφίας που έχει προκύψει τα τελευταία χρόνια. Έχει τραβήξει τα βλέμματα πολλών καθώς ομορφαίνει συνήθως τις διαδικτυακές μας πλατφόρμες. Από γλύκα με παράξενα και ζωντανά χρώματα. Τούρτες και επιδόρπια σε φαγητά εστιατορίων. Mε τις κατάλληλες “γωνίες” και τα φώτα ενός φωτογράφου( ή στην περίπτωση μας ενός λάτρη του φαγητού) κοσμούν καθημερινά τα social media. Πολλοί είναι οι τρόποι σύμφωνα με τους φωτογράφους που μπορεί κάποιος να φωτογραφίσει το πιάτο με το φαγητό του για να το κάνει πιο όμορφο και δελεαστικό.

Αρχικά, θα πρέπει το φαγητό που παρουσιάζουμε να είναι καλομαγειρεμένο και σωστά δομημένο στο πιάτο. Έπειτα θα εστιάσουμε στην αισθητική του πιάτου και του υπόλοιπου χώρου που θα βρίσκετε στο κάδρο της φωτογραφίας. Το ίδιο ισχύει και για την φωτογράφηση ροφημάτων και ποτών.

Οι φωτογράφοι έχουν “προσφέρει” έναν αριθμό συμβουλών για όσους θέλουν να έχουν ένα επαγγελματικό αποτέλεσμα στις φωτογραφίες φαγητού.

Δείτε τις παρακάτω:

Η φωτογραφία να τραβηχτεί από κοντά ώστε να υπάρχει συγκέντρωση σε όλα τα υλικά.

Κόψτε το πλάνο που κατά τη γνώμη σας μπορεί να περισσεύει ή να μην ταιριάζει με το επιθυμητό τελικό σας αποτέλεσμα.

Η πιο καλή λήψη της φωτογραφίας είναι εκείνη που θα γίνει από ψηλά και σε πλήρη ευθυγράμμιση με το πιάτο. Καλό είναι να αποφύγουμε αυτή την τεχνική αν το φαγητό έχει επίπεδα.

Στην παραπάνω περίπτωση τραβάμε τη φωτογραφία από το ύψος του τραπεζιού ή ακόμα και λίγο πιο χαμηλά για να αναδειχθούν όλα τα επίπεδα.

Αν η φωτογραφία ενός φαγητού δεν είναι αρκετά “γεμάτη” μπορούμε να προσθέσουμε ένα αντικείμενο σχετικό με το φαγητό μας ή ακόμα και ένα ρόφημα/ ποτό.

Τίποτα δεν ολοκληρώνει καλύτερα μια φωτογραφία φαγητού από τα κατάλληλα φίλτρα και χρώματα που θα επιλέξει ο φωτογράφος.

Η φωτογραφία μπορεί να έχει και έναν ρυθμό κίνησης μέσα της. Ή ακόμα να είναι και βίντεο επαναλαμβανόμενης κίνησης ( το γνωστό boomerang του instagram).

Όσο πιο μινιμαλιστικό είναι το κάδρο της φωτογραφίας τόσο καλύτερο είναι το τελικό αποτέλεσμα.Τέλος, ο καθένας θα πρέπει να προσθέσει το προσωπικό του στοιχείο. Tην δική του πινελιά στη φωτογραφία του. Προσθέτοντας την αισθητική του και το χρώμα του.Η φωτογραφία φαγητού έχει εξελιχθεί σε μία μορφή τέχνης. Πλέον απευθύνεται σε μεγαλύτερο αριθμό κοινού που δεν είναι απλά θαυμαστής και παρατηρητής της. Προσπαθεί να την μιμηθεί στα δικά του δίκτυα ενημέρωσης.

ΠΗΓΗ: maxmag